مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس دنیای زیبایی است

یوونتوس دنیای زیبایی است

ستاره ی جوان کرواسی در تابستان به تورینمنتقل شده است و ظاهر دروازبان این تیم بیشترین تاثیر را روی او گذاشته است.

 

جانلوییجی بوفون مارکو پیاتسا را بیشتر از هر بازیکن دیگری تحت تاثیر قرار داده است، و این ستاره ی کروات هم تیمی اش را یک اسطوره می نامد.

 

پیاتسای 21 ساله که در یورو عضو تیم ملی کشورش بوده با درخشش خود با انتقالی 23 میلیونی از دیناموزاگرب به بیانکونری پیوست. این وینگر که توسط مربی اش ماسیمیلیانوالگری به عنوان ستاره ی آینده معرفی شده، احساس می کند به باشگاهی منحصر به فرد پیوسته است.

 

او در گفت و گو با گاتزتا دلااسپورت گفت:

 

دنیای زیبایی (در یوونتوس) است، اما من هیچ وقت در این قضیه شکی نداشتم. وقتی به اینجا می آیید، مدت طولانی نمی گذرد که متوجه می شوید که در باشگاهی با تاریخ منحصر به فرد هستید، که تعداد کمی در جهان شبیهش هستند. همه ی بازیکنان یوونتوس در سطح بالایی هستند، اما اگر بخواهم یک نفر را نام ببرم، بوفون خواهد بود. تنها لازم است یک لحظه با او صحبت کنید تا تشخیص بدهید این بک بازیکن نیست که روبروی شماست، بلکه یک اسطوره است.

 

او اعتراف می کند که سیستم 3‐5‐2 فعلی یوونتوس اجازه نمی دهد که او در پست مورد علاقه اش بازی کند، اما امیدوار است بتواند ثابت کند که می تواند به تیم اصلی کمک کند:

 

در سیستم 3‐5‐2 ـِ یووه ی کنونی می توانم به عنوان مهاجم دوم بازی کنم، و بیشتر اوقاتکمی به عقب برگردم، چون فکر می کنم می توانم به عنوان هافبک تهاجمی هم بازی کنم. با این حال پست مورد علاقه ی من، وینگر است و ترجیحا سمت چپ، جایی که می توانم توپ را روی پای راستم بیاورم و به داخل بزنم. برای پیشرفت باید هر روز سخت کار کنم، و هرگز جدیت و تمرکزم را از دست ندهم. بعدش نوبت من هم خواهد رسید، مطمئنم.

 

او در پایان گفت:

 

نگران (― ِ نیمکت نشینی) نیستم، هرچه که باشد، آگاهم که اینجا یوونتوس است، اما من جوانم و اگر خودم را ثابت کنم، بعدش حتی در باشگاهی با این سطح می توانم فرصت مورد نیازم را به دست بیاورم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: